Cena prepravy zahŕňa telefonické kontaktovanie zákazníka, pre prípadnú zmenu doby či miesta doručenia.
U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy.
Reklamácia poškodenej zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní.
Zaväzujeme sa dodať tovar k zákazníkovi na adresu, ktorú zákazník uviedol ako miesto doručenia.
Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny.
Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.
Čas pre osobný odber je nutné dohodnúť telefonicky na našom telefónnom čísle, alebo e-mailom na adrese info@ekoprostriedky.sk
Bezpečnosť
Náš obchod umožňuje prijímať platby cez platobnú bránu Stripe. Ide o poprednú svetovú platobnú platformu, ktorá umožňuje prijímať online a mobilné platby od kupujúcich.
info@ekoprostriedky.sk
0902 861 603 (08.00-15.30)
Facebook/Ekoprostriedky.sk
Petržalská 7A
851 10 Bratislava - Čunovo
2021 - 2024 © www.ekoprostriedky.sk